Ilmainen Jännittäjän e-opas –
Myötätuntoinen ja hyväksyvä suhtautuminen omiin tunteisiin

Sosiaalisten tilanteiden jännittäminen voi tehdä elämästä taistelua. Se vie valtavasti energiaa. Usein ajatellaan, että jännittäminen ja sosiaalinen ahdistuneisuus ovat vain mielen ongelmia. Oireet ilmenevät kuitenkin hyvin fyysisinä. On tärkeää ymmärtää myös jännittämisen fysiologinen puoli.

Voisi sanoa, että pelko asuu kehossa. Lihakset jännittyvät ja autonominen hermosto ryöpsähtää ylikierroksille alle sekunnissa. Kun opimme rentouttamaan lihaksiamme ja rauhoittamaan hermostoamme, myös mielemme rauhoittuu. Kaiken lähtökohtana on kuitenkin myötätuntoinen suhtautuminen omaan itseen.

Oppaan teemoja ovat:

  • Miksi jännittää?
  • Jännittämisen kerrokset
  • Auttaako siedätys?
  • Mindfulness- ja TRE-stressinpurkuharjoitukset auttavat jännittäjää
  • Myötätuntoinen sisäinen puhe
  • Kaksi helppoa harjoitusta, joiden avulla voit oppia kohtaamaan erilaisia tunteita ja rauhoittamaan omaa olotilaa

Tilaa tästä ilmainen ”Jännittäjän e-opas: Myötätuntoinen ja hyväksyvä suhtautuminen omiin tunteisiin”. Saat oppaan heti sähköpostiisi.

Tilaa ilmainen e-opas tästä

* indicates required

Tilaamalla Jännittäjän oppaan liityt Hellä Mieli-hyvinvointipalveluiden sähköpostilistalle. Saat postia harvakseltaan ja vain jännittämiseen liittyen. Voit lopettaa viestien saamisen koska tahansa klikkaamalla “poistu listalta” linkkiä, joka löytyy jokaisesta viestistä. Tietosi ovat 100 % turvassa, eikä niitä luovuteta muille.

 

Lämpimin terveisin,

Tiia / Hellä Mieli  www.hellamieli.fi

 

Käy tykkäämässä Hellä Mieli Facebook-sivusta ja saat tiedon uusista blogikirjoituksista sekä tulevista kursseista.

Lisätietoa Jännittäjäkursseista (Helsingissä) löydät täältä …

Lue myös uusin blogikirjoitus: Miten selvitä sosiaalisen jännittämisen kanssa? Lue kuusi hyvää vinkkiä.